.

Jaha 2011.. kunde ju inte ha slutat sämre...
2012... kunde inte ha fått en sämre start.
Inget i livet är som ja önskar och inte lär de väl bli så heller om man ska tro på de endel folk säger.
Svårt att lita på och svårt att accepera.
Jag är inte en människa som sitter och deppar jämt men senaste åren har helt enkelt inte varit mina år.
Är fan nere i skiten hela tiden.
Lyckas ja kämpa mig upp en aning så blir ja nertryckt direkt.
Inte det lättaste att vara glad och posetiv då.
Är väl mitt egna fel till största del att de är som de är nu men hur mycket ska ja tåla?
Hur mycket skit förtjänar ja? När ska de ta slut?
Vad har jag gjort för att förtjäna det så här mycket?
Inte konstigt att man ibland känner för att ge upp hoppet om livet...

Kommentarer
Postat av: Julia

Det kommer vända, alla har såna perioder men det blir oftast bättre och lättare sen när man känner att livet går framåt lite mer, gör saker du tycker är roligt och va nöjd med det du lyckas med :)

2012-01-04 @ 17:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0