.

Nu när snön faller ute så vore de underbart att ha någon man tycker om att dela denna kväll med :/
Sitta i soffan och mysa med en filt och lite glögg..
Men här sitter man ensam och kollar på harry potter som ja redan sett.
.
.

Skulle gärna titta på sista twilight filmen istället, har blivit beroende.
Kan inte sluta tänka på dom, känslan i kroppen efter att ha sett första.
Känner igen mig i stora delar av dom.
Ett teckan på något kanske, vad vet ja.
Att mitt liv påminner så mycket om den förutom vampyrer och varulvar förstås..
men men..
.
usch och blä för livets deppiga stunder som ja aldrig tycks bli av med hur ja än gör.
klantar mig alltid, får skylla mig själv.
Men synd att vissa ska vara lika envisa som jag :/ om inte envisare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0