Ånger på högsta nivå

Jag plågas av mina egna misstag.
Jag har lärt mig av dom och kommer aldrig göra samma sak igen.
Jag önskar jag kunde vrida tillbaka tiden och göra de annorlunda.
Hade ja vetat de ja vet i dag så hade ja aldrig tvekat.
Då hade ja bara kört på och inte funderat på det förflutna..
Men man kan inte veta innan man testat.
Ja var tvungen eftersom ja inte visste..
Att såra någon var aldrig min mening och allra minst att ja skulle såra mig själv. ja gjorde de ja var tvungen för mitt egna bästa men som sen slutade i värsta tänkbara..
Nu när jag verkligen är säker på vad ja vill ha så finns de inte längre kvar. Och de plågar mig, vetskapen om att de är mitt egna fel, att de ja själv som sumpat allt.
Inte så här ja ville att de skulle bli.
Det är verkligen sant som dom säger. Man vet inte vad man har förens man förlorar de. Ja visste att kände något men inte att de var så här mycket..
Mår väl som jag förtjänat antar ju :´(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0